zaterdag 8 januari 2011

Wijnfleszak




Allereerst wens ik iedereen een heel gelukkig, gezond, liefdevol en natuurlijk ook een freubelvol 2011!!

Ik heb dit jaar alweer een aantal creaties gemaakt hoor. Ben van sommige dingen alleen vergeten een foto te maken.... Maar gelukkig van deze wijnfleszak (zou niet weten hoe ik hem anders moet noemen haha!) heb ik nog een aantal foto's gemaakt. Ze zijn niet van de beste kwaliteit, maar het gaat om het idee.

Het papier is van Tilda (wederom) en de afdrukjes zijn van Magnolia. Ingekleurd met Distress inkt. Nu nog een fles wijn kopen en we hebben weer een leuk kadootje om te geven.

Ik wil ook iedereen bedanken voor de leuke reacties!

Tot de volgende keer.


4 opmerkingen:

nicolet zei

Dit ziet er schitterend uit Judith!
Groetjes nicolet

Paula zei

Judith dit ziet er mooi uit en leuk gedaan.
groetjes paula.

Natasja Vink zei

Bedankt voor je deelname aan onze candy op het DML blog. Kom vanaf 14februari gezellig met ons meedoen

Samantha zei

Hoi Judith,

Leuke wijnfles verpakking heb je gemaakt! Ook erg leuk om een fles wijn cadeau te geven zo. Veel leuker dan zo'n normale zak.

Groetjes Samantha