maandag 17 januari 2011

Jongen of meisje...




Mijn schoonzus kan ieder moment bevallen van hun 2e kindje, dus weer een goede rede om lekker te freubelen. Omdat we nog niet weten wat het gaat worden, heb ik twee kadootjes gemaakt. Dit kadootje mag onze Joep dan geven als zijn neefje of nichtje is geboren. Ik moet alleen nog een rompertje in t potje doen.

Natuurlijk heb ik weer een magnolia gebruikt. En ik vind dit zo'n schatje, dat ik hoop dat er in 2011 heel veel baby's geworden worden. Kan ik hem lekker veel gebruiken. Het papier is ook van magnolia. Het afdrukje is ingekleurd met distress inkt.

Nu maar afwachten wanneer we het kadootje kunnen geven....

3 opmerkingen:

Mandy's Magnolia cards zei

Hoi Judith,
wat een leuk ideetje!
ze zijn echt heel erg leuk geworden!
je schoonzusje zal er vast erg blij mee zijn.

Groetjes, Mandy

nicolet zei

Wat heb je dat leuk gedaan zeg! Waar de fruitpotjes al niet goed voor zijn he!!
Groetjes Nicolet

Unknown zei

Ze zijn mooi geworden en ook nog een leuk idee.
groetjes,lean