woensdag 24 juni 2009

Zwarte Peet


Ik heb maar weer eens een layout gemaakt voor het boek van Marit. Ze is nu 10 maanden en de bedoeling is dat ze het boek krijgt op haar eerste verjaardag. Dat wordt nog even goed doorwerken de komende tijd.
De zwarte Piet is mijn vriend Peter en Marit haar peetoom. Peet had zwarte piet op het werk moeten spelen. Ik zei tegen hem dat het misschien wel leuk was om even met Marit op de foto te gaan. Snel snel eten en toen naar Marit gereden, anders zou ze misschien al wel op bed liggen. Wonderwel was ze helemaal niet bang van zwarte Piet, ze vond hem zelfs wel leuk! En natuurlijk had zwarte Piet ook een kadootje meegenomen.
Vanavond ga ik weer lekker scrappen met Annemarie, dus waarschijnlijk zal ik morgen weer een nieuwe creatie laten zien!

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer
Liefs Juud

6 opmerkingen:

sofietjes handwerken zei

zeer mooi gedaan hoor.
heb je dat blad papier zo gekocht waar je scrap op staat.

annemarie zei

hij is erg leuk geworden judith en het wordt een heel erg mooi boek voor haar eerste verjaardag ik zie je lekker vanavond

liefs Annemarie

Unknown zei

Ziet er leuk uit en is zeker een mooie herinering voor in het boek...2mnd...
gr,Lean

Judith zei

Aan Sofie: Bedankt voor je reactie!
Ik heb het blad overgetrokken van een ander blad wat ik gekocht heb. Zo kun je dus meer layout's maken, want die voorgestanste pagina's (of hoe je het ook schrijft)zijn best wel duur hoor.
Groetjes Juud

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

what a sweet picture and fabulous layout

Riet zei

Wowww Judith,wat heb je dit schitterend gemaakt meis.
complimenten hoor.

Liefs Riet.