zondag 7 juni 2009

Just Married


vrienden van ons gingen gister trouwen. Natuurlijk hoort daar een kaartje bij. Ik vond het leuker om zelf een kaart te maken en dit is het resultaat geworden. Ik heb de foto van hun trouwkaart gebruikt. Ze is zelf helemaal weg van zwart en zilver en de kleur oranje is de kleur van onze carnavalsclub! Ze hadden zelf een zwarte tent om in te feesten! En geloof me, dat gaf een heel mooi en romantisch effect!

Bedankt voor het langs komen en tot een volgende keer

Liefs juud

3 opmerkingen:

annemarie zei

ooooh die is mooi Juud, je hebt hem echt prachtig gemaakt en ik weet zeker dat zij hem ook schitterend vonden.
ik zie je woensdag!!!
dikke kus

Unknown zei

Heeeeel mooi kaartje geworden.De kleuren combi vind ik super.
gr,Lean

Ellen zei

Dank je wel voor je berichtje op mijn blog!!!
Vind je kaartje erg mooi geworden, de kleuren zijn super!
Heb me aangemeld om je blog te volgen.

Groetjes Ellen