donderdag 1 april 2010

Lief magnoliatje


Nou daar ben ik dan eindelijk weer eens hoor. Ik heb tussendoor nog best wel wat kaarten gemaakt, maar telkens vergat ik er een foto van te maken.....

Dit afdrukje heb ik van Annemarie en die heeft ze op de beurs gekocht. Ik vind hem zo schattig! Het afdrukje heb ik ingekleurd met distress inkt. Het is nog wel even wennen hoor om zo een afdrukje in te kleuren. Maar ik vind het wel super mooi. Nog wat bloemetjes en pareltjes en klaar is de kaart weer. Op naar de volgende kaart.


Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.


5 opmerkingen:

Marley zei

Ik vind hem super mooi geworden!! mooi papier, de magnolia heb je mooi ingekleurd, helemaal top! xx Marley

annemarie zei

hij is helemaal super en dat kleuren met die distress gaat ook steeds beter he. we leren het wel hoor!!!!

liefs Annemarie

nicolet zei

Je hebt een schitterend kaartje gemaakt judith!
Groetjes Nicolet

Unknown zei

Heel mooi geworden en ja het afdrukje is zeker gaaf en mooi ingekleurd.
gr,Lean.

sofietjes handwerken zei

heel mooi geworden inderdaad juud.
Hoe groot maak jij je kaartjes eigenlijk in het een standaard maat.
Groetjes sofie