zaterdag 30 januari 2010

35 jaar getrouwd


Deze kaart heb ik voor mijn ouders gemaakt. Die waren afgelopen donderdag 35 jaar getrouwd.
Het papier is van BG en de stempel van magnolia. Het is een scrap online van de club van Tiets. Ik vond het leuk om deze en keer te maken.

En nu ga ik even sneeuw ruimen.... Ja het is weer eens wit hier. Heel erg mooi allemaal, maar het is zo glad op de wegen en dat vind ik dan weer minder.
En daarna weer lekker bouwen aan de carnavalswagen. Nog 2 weken en dan is het weer zover! Lekker 4 dagen feesten. Ook al zal het dit jaar wel wat minder zijn, omdat ik toch al een aardig buikje heb. Maar dat mag de pret niet drukken hoor.

Fijn weekend allemaal en tot snel weer.
Groetjes Judith

5 opmerkingen:

Unknown zei

Gefeliciteerd nog met je ouders en ja hier was het ook ruimen geblazen.Mooi kaartje heb je weer gemaakt.
gr,Lean.

Riet zei

Ohhh wat een schitterend kaartje Judith,,lief die stempel,mooi papier,

Liefs Riet.

annemarie zei

gefeliciteerd nog met je ouders hoor en je kaartje is super geworden. leuk gedaan zo

groetjes en tot woensdag

Annemarie

Scrap Hills zei

Hoi Judith,

van harte met je ouders hun 35 jaar getrouwd!! en een prachtig kaartje heb je voor ze gemaakt. Hier is de sneeuw al bijna weg. Ik vind het erg leuk sneeuw en geniet er ook intens van. Maar als het gaat dooien dan mag het ook van mij wel in een keer weg zijn. Want dan vind ik het erg vies. hihihihi

fijne zondag
groetjes Hil

Inge zei

Gefeliciteerd met je ouders judith, en wat een prachtig kaartje heb je voor ze gemaakt.
Van mij mag die witte bende ook wel weg hoor, t'is nu wel genoeg geweest.

groetjes Inge