dinsdag 24 november 2009

Nog steeds geen nieuw papier....




Daar ben ik weer. Nog steeds geen nieuw papier gekocht..... Ik stond voor de winkel, bleek deze vandaag dicht te zijn... Erg hoor, wil je dan eindelijk weer eens lekker geld uitgeven aan al die mooie spulletjes, kan het niet!!! Hoe frustrerend is dat!! Dan van de week nog maar eens een poging wagen. Gelukkig vond ik ergens in een hoekje nog wat basic grey papier. Lekker vrolijke lijn van Phoebe. Zaterdag hebben we een open huis bij vrienden. Ik heb een oudere SOL gebruikt van de club van Tiets. Ik heb hem wel wat anders gemaakt, maar dat komt doordat de kadobonnen redelijk groot van formaat zijn.

Het is lekker weer om te freubelen nu zeg. Wat een herfstweer. Vandaag ook nog even rondgelopen op een kerstafdeling van een tuincentrum hier in de buurt. Jeetje, das ook smullen hoor! Heb gewoon al zin om heel mijn huis aan te kleden. Nog even geduld. Eerst die goede sint nog.

5 opmerkingen:

Unknown zei

HIHI dat van een gesloten winkel komt mij ZEER bekend voor....BALEN!!!
Je kaart is heel mooi geworden en het papier van basic verveeld nooit.
gr,Lean.

Scrap Hills zei

Hallo Judith,

Nou al heb je dan geen papier kunnen kopen die kans krijg je echt nog wel
je kaartje is er niet minder om geworden. Leuk kaartje geworden hoor. leuk stempeltje..

groetjes Hil

annemarie zei

ooooh dat is jammer zeg maar je kaartje is super hoor.

liefs Annemarie

Karin zei

Zo, die is vrolijk zeg... erg leuk!!

Paula zei

Leuke kaart hoor, ondanks het "oude" papier. Zo kost het niets, dat is ook weer fijn, want dit had je al.
liefs Paula.