vrijdag 23 oktober 2009

Een heel klein nieuwtje...

Nee vandaag even geen foto van een kaartje, maar de foto van onze 12 weken echo die we gister hebben gehad! Ja, we zijn zwanger!!!!



Nu mag iedereen het weten. Heerlijk! Het was nog wel even spannend tot die 12 weken (en daarna zal het ook nog spannend blijven), omdat ik de vorige keer een miskraam heb gehad. Maar gelukkig is alles nu goed. Nu kunnen we gaan genieten, en shoppen natuurlijk...... Laat dat maar aan mij over, dat komt helemaal goed. Ik houd jullie op de hoogte hoor.

Tot snel weer

9 opmerkingen:

sofietjes handwerken zei

proficiat he.
Ja gaat zeker een goede zwangerschap tegemoed.
Het is zo fijn om zwnager te zijn mijn dochter is er nu 18 maand dat gaat zo snal allemaal.
Ik heb nieuwe stempels gekocht he ze staan op mijn blog.
Groetjes sofie

annemarie zei

wat en ik tcoh blij voor jullie en was zo blij toen je gister belde. Vindt het helemaal super voor jullie en je bent de eerste 3 maanden nu voorbij dus gaat helemaal goed. Kan al niet wachten tot je kleintje er is. Geniet er lekker van hoor samen.

liefs Annemarie

Jolanda de Ronde zei

Hoi Judith,

Van Harte Gefeliciteerd met je zwangerschap.... Geniet ervan want voor je het weet ligt het kleine wondertje in je armen!

Groetjes Jolanda

Unknown zei

Gefeliciteerd en geniet er maar lekker van...ook van het shoppen.
gr,Lean.

Anoniem zei

ooo wat leuk! van harte gefeliciteerd!! lekker genieten samen van het zwanger zijn.
groetjes danielle

Karin zei

Wauwie, dat is geen klein nieuwtje... Dat is BIG NIEUWS... gefeliciteerd... super voor jullie. Geniet ervan...

Janny zei

oooh geweldig nieuws! gefeliciteerd!!!

Paula zei

Wat ontzettend leuk voor jullie.
Gefeliciteerd en geniet ervan, 9 maanden zijn zo voorbij.
Shop ze en een fijne zondag Paula.

Sandra zei

Wat leuk!van harte gefeliciteerd!