zondag 20 september 2009

Weer terug van vakantie

Zo daar ben ik weer. Weer terug van een heerlijke vakantie in Nieuwvliet. We hebben redelijk goed weer gehad. Zelfs nog een dag lekker op het strand gelegen.
En nu kunnen we er weer tegen aan. We zijn nog wel een week vrij. Thuis nog lekker wat aan rommelen en natuurlijk weer heerlijk freubelen. Dat heb ik wel een beetje gemist hoor.


Dit kaartje heb ik vandaag gemaakt. Het is van de SOL van 14 september van de site van Tiets. Ik heb hem een beetje aangepast, omdat ik een ander formaat afdrukje had. Dit afdrukje heb ik gemaskerd (of hoe je het dan ook schrijft). Eerst het jongetje gestempeld. Daarna nog een keer het jongetje en dit uitgeknipt. Vervolgens het uitgeknipte jongetje op het ander gestempelde jongetje gelegd (kun je het nog volgen...?) en daarna het hekje gestempeld. En dan is dit het resultaat.

Een echte jongenskaart vind ik.

Bedankt voor het langskomen en tot een volgende keer!


8 opmerkingen:

sofietjes handwerken zei

heel mooi.
Ik heb op mijn blog ook twee kaartjes gezet.
Van mijn stempels van op de beurs.
Ga je eens zien.

annemarie zei

hey fijn dat je er weer bent we hebben je gemist hoor!
leuk kaartje en dat maskeren heb je goed gedaan,leuke jongenskaart

tot woensdag

liefs Annemarie

sofietjes handwerken zei

Zeer leuk juud.
Dinsdag ga ik beginnen aan kerstkarten te maken omdat vanaf dinsdag hier in het kruidvat heel veel te koop is om ze te maken.
Splitpennen enzo.
Bij jullie is dat nu bij trekpleister juist hetzelfde.
en dan ga ik er veel maken want zou ze willen verkopen ook.
Groetjes sofie

Unknown zei

Mooi kaartje!

Unknown zei

Mooi kaartje geworden een echt hollands kaartje ook.Lekker hoor nog een weekje vrij geniet er maar van.
gr,lean

Jolanda de Ronde zei

Leuk kaartje zeg.
Vind het ook een echte jongens kaart!
Heb er zelf altijd wel een beetje moeite mee voor de heren een passent kaartje te maken.
Geniet nog van je vakantie, voor je het weet is het alweer voorbij.

groetjes Jolanda

Anoniem zei

wat een stoere leuke kaart is dit geworden!

Janny zei

welkom terug en leuke kaart is het geworden!