donderdag 13 augustus 2009

Kadootje van Annemarie



Ik heb gister van Annemarie een hele mooie kaart gehad met daarin twee stempels. 1 van Sarah Kay en een tekst stempel van Bild Malarna. Ben er ontzettend blij mee! De kaart staat nu op de kast, te wachten op de andere verjaardagskaarten. Want ik ben woensdag namelijk jarig!!! Weer een jaartje erbij.
Zodra ik tijd heb, maak ik een kaartje met mijn nieuwe stempels.

Ik heb het nu nog erg druk met layouts maken voor het boek van Marit. Zaterdag moet hij af zijn. Ik moet nu nog 4 lo's maken..... Maar dat komt goed. Morgen heb ik nog heel de dag de tijd.

Ik heb hier nog wat lo's die ik jullie wil laten zien. Het zijn niet de mooiste layouts die ik ooit heb gemaakt, maar toch.





Bedankt voor het langskomen en tot een volgende keer.

6 opmerkingen:

Mina zei

what a gorgeous box you got and two stamps too lucky girl...your layouts are gorgeous...thats one thing I have never had a try at...yet anyway
Mina xxx

Karin zei

Ik denk al: Die heb ik ergens meer gezien, Annemarie had het net op haar blog gezet.. begon wel te twijfelen aan mijzelf... veel plezier met je lo en voor volgende week woensdag... Wil je ook eens kijken dat je je woordverificatie uitzet. Op mijn blog staat waarom en ook hoe je het kan uitzetten....

annemarie zei

ja ze zijn super je lootje en het boek wordt helemaal super kan me niet voorstellen dat ze het niet mooi zullen vinden maar ben wel erg benieuwd.

groetjes Annemarie

Unknown zei

Ze zijn weer mooi geworden en die met de pet is zo gaaaaaf.Ze zijn er vast heel blij mee.
gr,Lean

Judith zei

Bedankt voor jullie reacties!
En Karin, hij staat nu als het goed is uit. Kan het zo zelf testen. Ik had dit al gedaan, maar denk ik niet opgeslagen ofzo. Bedankt voor de herinnering!
Fijn weekend allemaal
Liefs Judith

Riet zei

Wat een prachtige layouts Judith,heel mooi papier en details.

Liefs Riet.