zaterdag 11 juli 2009

Award!!!


Ik zit rustig even mijn berichtjes te lezen en tot mijn grote verbazing zie ik in het berichtje van Karin dat ze een verrassing voor me heeft. Een Award! Mijn eerste echte award!! Ik ben er helemaal blij mee, en hij krijgt dan ook een ere plaatsje op mijn blog. Bedankt Karin!

Ik geef deze award natuurlijk ook aan iemand en wel aan:
Annemarie!
Zo'n drie jaar geleden begon ik met scrappen en Annemarie heeft mij de kneepjes van het vak geleerd (om het zomaar te zeggen). Sinds die tijd hebben we al heel wat zoethout thee en m&m's op en al heel wat lol beleefd. Ze maakt ontzettend mooie creaties, van kaarten tot cadeautjes en van een super mooie lo tot een schitterende canvas! Annemarie verdient die Award dus gewoon!


Dit zijn de regels van mijn award...

1. Je mag deze award maar 1x weggeven aan een persoon en niet massaal zodat iedereen die award mag meepakken.

2. Je zet bij het weggeven van deze award waarom je het aan díe persoon geeft.

3. Krijg je van iemand nog een keer deze award dan is regel 1 en 2 weer van toepassing.

4. Deze regels moeten bij de award geplaatst worden.
Veel plezier ermee Annemarie!
Liefs Juud

2 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi gefeliciteerd met je eerste award.Zeer verdiend hoor ,maakt je weekend weer toppie!!!!
gr,Lean.

annemarie zei

ooooh wat lief zeg heel erg bedankt en wat heb je dat allemaal lief opgeschreven ik krijg er gewoon een kleur van zeg.Ik hoop dat we nog veel zoethout thee met m&m's eten en veel mooie dingen maken

Liefs Annemarie